Håndballensdag 2015

Håndballens dag – 11. året vi arrangerer denne festdagen i år!!

Lørdag 1. april 2017 er det igjen klart for Håndballens dag. Arrangementet har hatt et stigende antall deltagere hvert år, og vi håper igjen på spiller- og publikumsrekord! Det blir minihåndball for de yngste, mens de eldre spiller Flyball – to kamper på to baner i hallen samtidig. Hele dagen er et forrykende show til stor glede for store og små. Vi håper dere alle vil delta på dette arrangementet!

Her er FORELØPIG PROGRAM for dagen – avhengig av antall påmeldte kan det bli justeringer helt frem til kampstart.

Innsjekk og betaling nok 200,- per spiller i klasserommet ved inngangen til hallen (på nedsiden). Dere betaler maks 400,- per familie hvis to eller flere fra familien deltar. Helst cash – dette letter logistikken, men vi tar også Vipps

Jenter 2002 og 2004 er arrangører i år. Årgangene 2002, 2003, 2004 og 2005 (både jenter og gutter) kan sjekke inn fredag kveld – tidspunkt kommer. Det vil bli dommer- og laglederkurs for jenter 2002 og 2004 fredag ettermiddag.

Endelig lag- og kampoppsett blir publisert på websiden fredag kveld, følg med!!

FORELØPIG program lørdag – TIDENE KAN BLI JUSTERT:

08:30 – 09:40 Innsjekk Minihåndballgjengen (jenter/gutter 2010, 09, 08, 07)
09:45 – FELLES INNMARSJ
10.00 – 12:40 Innledende runder og finaler Minihåndball.
12:40 – 13:00 Premieutdeling, og felles bilde
12:00 – 12:40 Innsjekk Flyball barn (jenter/gutter 06, 05, 04) og flyball ungdom (jenter/gutter 03, 02)

Ca 12:50 – ALLE BLIR MED PÅ FELLES BILDE

13:00 – 15:40 Innledende runder og finaler Flyball barn
15:40 – 16:00 Premieutdeling for jenter/gutter 06, 05, 04
16:00 – 17:40 Innledende runder og finaler Flyball ungdom
17:40 – 18:00 Premieutdeling jenter/gutter 03, 02
18:10 Slutt, ryddegjengen overtar.

Ved spørsmål, kontakt Hanne på mail:hannewengaard@gmail.com

Vi ser fram til en fantastisk dag i hallen!

Velkommen alle sammen!

Invitasjon:

Invitasjon til Håndballens dag 2017

Spillerpåmelding:

Skjema for påmelding

Kampoppsett:

Link til kampoppsett-Live

Lagoppsett:

Link til lagoppsett

Dette er flyball:

Flyball rules of the game

Dette er håndballens dag:

Håndballens dag er en intern årlig turnering for ØHILs medlemmer og spilles hele lørdagen.
Tanken rundt arrangementet som i 2017 arrangeres for 11. år på rad er:

– Festdag for alle som spiller håndball i klubben vår

– Vise at vi er en voksende gruppe i ØHIL med mange årganger

– Blandede lag på tvers av alder og kjønn (egen mini-serie og egen senior-serie)

– Inkludere de aller yngste, så vel som de eldste (yngste på 5 år og eldste aktive spiller er 60+)

– Få flest mulig foreldre / ledere / spillere til å se på og/eller delta som spillere / arrangører.

– Skape samhold i gruppen

– Kamper spilles på minibaner (hallen deles inn i 2 baner med hovedsekretariet i midten)

– De yngste spiller først (kampstart ca 09.00-13.00 avhengig av antall påmeldte lag)

– De eldste spiller på ettermiddagen (13.00-18.30)

– Loddtrekning/ premieutdeling / fotografering

– Vi tar sikte på å samle rundt 200-250 (av 450 aktive) deltakere og vil gjennomføre 100-150 kamper à 5-10 min.

– Arrangementet er spesielt viktig for de aller yngste som ennå ikke er med i seriespill. De får en mega opplevelse og blir kjent med mange av de litt mer erfarne håndballspillerne våre.

Arrangører/CREW:
Arrangementet har hvert år blitt gjennomført med et pent lite overskudd, som går til de som er med som crew. Som tidligere år er at det er de lagene som har turneringsplaner til sommeren som får tildelt dette arrangementet – med støtte fra ledergruppen – slik at de kan få en liten dugnadsinnsprøytning til reisekassen. Det er i snitt behov for 15-20 personer hver time i 10 timer, så behovet for crew-medlemmer er stort.

Spillerne:
Dette arrangementet er ment for alle i klubben, store som små, erfarne så vel som uerfarne spillere. Utmerket for de aller minste å delta på minihåndball, og ikke minst glimrende for trenere og oppmenn til å få rørt seg litt i seniorklassen. Med andre ord: her er det plass til alle!

Prisen:
200,- per spiller med en makspris på kr 400,- per familie. Det betyr at dersom det er tre eller flere i familien som skal delta, betales det bare for to, resten deltar gratis.  Alle får ØHIL t-skjorte.

Betaling:
Påmeldingsavgiften betales ved oppmøte/registrering. Vi har bankterminal/Bank Aksept, så det er også mulig å betale med kort.

Kiosken:
Kiosken vil være åpen hele dagen. Der selges det brus, kaffe, vafler, kaker, frukt, pizza og toast.

Fotografering:
Det vil bli tatt mange bilder under arrangementet og disse vil bli publisert på ohil.no og Facebook. Dersom noen ikke ønsker å bli publisert på web, eller ønsker å fjerne noen av bildene som har blitt publisert, tar dere kontakt med Stein (stein@hostoffice.no).

Sponsor:
Vi trenger sponsorer til premier og loddsalg – både små og store gaver tas i mot med takk. Sponsor får omtale og logo med web link publisert på våre websider. Ønsker du å stille som sponsor eller kjenner du noen som kan /bør stille som sponsor, tipser du vår Håndballens dag koordinator Hanne Wengaard (hannewengaard@gmail.com) 2003g juetetndelig nnle