Administrere medlemskap

I min idrett kan du håndtere ditt og din families medlemskap i klubben. Her kan du oppdatere personalia, se status på medlemskap, melde deg inn og ut av idretter og melde deg på aktiviteter. Her kan du også se betalingshistorikk og betale online, for deg og din famile.

MinIdrett

Brukerveiledning til min idrett

Klubbadmin, kan trenere og oppmenn få oversikt over de lagene og utøverne som er knyttet opp mot deres rettigheter og tilgang.
Administrasjonen benytter klubbadmin til fakturering, purring, påmeldinger og medlemsoversikt for alle idretsgrenene i klubben.

klubbadmin_456

Sportsadmin, er for lederen/administrasjonen. Her administreres klubbinfo, lisenser og rapporter mot NIF. Nytt fra 2015 er at også overganger og betaling av overgangsgebyr behandles her, etter at utøver har startet overgang fra «minidrett».

Turneringsadmin, benyttes av Bandy og Ishockey til resultatregistreing, kamprapporter og dommeroppsett. Terminlisterdommeradministrasjon, dommerdagbok påmeldinga av lag og dommere skal også skje her.

TurneringsAdmin