Her følger en del viktig informasjon i forbindelse med sesongoppstart. Jeg ber dere lese alt nøye – her får dere kanskje svar på noe dere måtte lure på. Jeg ønsker å begrense mailutsendelse fremover og kun bruke trener/oppmanngruppen på Facebook. Er det noen som IKKE er medlem der, gi beskjed så skal jeg legge dere til.
- Treningstider:
-
- Treningstidene er oppdatert og ligger på web-en; www.ohil.no/handball – se fanen «støttesider»
- Nyoppusset ballrom med nytt utstyr
-
- Ballrommet «skinner» og nytt flott utstyr er på plass. Vi oppfordrer alle til å holde orden og være nøye med å legge utstyr tilbake på riktig plass etter trening! Her syndes det dessverre en del og vi håper alle vil bidra til å holde det ryddig – slik blir det mye hyggeligere å være på trening.
- Terminlister
-
- Disse er publisert – her er link til klubbdagboken : https://www.handball.no/system/klubbdagbok
- Hallvakter
-
- Disse er fordelt, se vedlegg. Merk dere hvilke vakter deres lag har ansvar for og gi beskjed til foreldrene så snart som mulig. Vedlagt er forslag til oppsett og fordeling av vakter som gutter 2005 benytter – veldig ryddig! På websiden ligger en oppdatert oversikt over rutinene:https://ohil.no/handball/stottesider/ Det er viktig at alle kjenner rutinene både for kiosk og sekretariat, pluss åpning/stenging av hallen. Hvis dere fra 2008 årgangen som ikke har hatt hallansvar før behøver en introduksjon, tar hallansvarlig Hans Jacob gjerne et lite møte i hallen og en gjennomgang av rutinene.
Når dere har fordelt vaktene ønsker Hans Jacob at dere sender en bekreftelse til han (hans_jacob@hotmail.com) om at listen er gått igjennom og at tider for hallvakter er registrert. Vi ønsker at Hoslehallen skal være kjent for å ha «proffe» arrangement, og vi er helt avhengige av deres hjelp for å få dette til. Tusen takk!
- Disse er fordelt, se vedlegg. Merk dere hvilke vakter deres lag har ansvar for og gi beskjed til foreldrene så snart som mulig. Vedlagt er forslag til oppsett og fordeling av vakter som gutter 2005 benytter – veldig ryddig! På websiden ligger en oppdatert oversikt over rutinene:https://ohil.no/handball/stottesider/ Det er viktig at alle kjenner rutinene både for kiosk og sekretariat, pluss åpning/stenging av hallen. Hvis dere fra 2008 årgangen som ikke har hatt hallansvar før behøver en introduksjon, tar hallansvarlig Hans Jacob gjerne et lite møte i hallen og en gjennomgang av rutinene.
- Invitasjon til Barnehåndballtrenerkurs og Trener 1 utdanning i perioden aug. – okt. 2017
Som alltid oppfordrer vi trenere til å gå på kurs – dette dekkes av håndballgruppa.
-
- Link til barnehåndballseminar, påmeldingsfrist 1. september : https://www.handball.no/nyheter/2017/06/barnehandballseminar/
- Link til TTB – tekninsk trening barn (10 og 11 årsklassen), påmeldingsfrist 1. september : https://www.handball.no/regioner/region-ost/nyheter-ro/2017/06/invitasjon-til-ttb/
- Link til øvrige kurs – Trener 1, barnehåndballtrener etc – se https://www.handball.no/regioner/region-ost/utvikling/utdanning/kalender-trenerkurs-nhf-region-ost/
- Regionens informasjonsmøte for trenere
-
- Vi oppfordrer alle til å gå på dette – finn en dato som passer og meld dere på her https://www.handball.no/regioner/region-ost/nyheter-ro/2017/08/infomoter-for-trenere/
- Trener – oppmannmøte
-
- Tradisjonen tro blir dette arrangert en kveld i løpet av høsten, dato kommer!
- Håndballtrening for 2010 årgangen
-
- Starter opp etter høstferien, invitasjon og flyer kommer og vil bli distribuert via skolene / SFO, på web etc. Vet dere om noen som er interessert i å være med og starte opp? Gi beskjed!