ØHIL har frem til nå brukt «Klubbadmin» fra NIF som vårt medlemssystem. Nå skal vi bytte til Spond Club og for å være sikre på at overgangen blir smidig har vi satt opp en liste med viktig informasjon, som vi håper alle tar seg tid til å lese
Bekreftelse av medlemskap til NIF
I morgen (torsdag 29.02.24) kl 14.00 sendes det ut en melding fra ØHIL/NIF. Noen vil få en melding om å bekrefte medlemskapet til NIF. Lenken som er vedlagt den mailen er kun aktiv i 24 timer så dere må bekrefte eller avkrefte så raskt dere kan.
Melding om manglende informasjon
Noen vil få en melding om at vi mangler informasjon på medlemskapet deres. Det er svært viktig at dere svarer på denne. Når dere fyller ut, er det viktig å lese igjennom skjemaet før innsending. (Hvis dere bruker autofyll- funksjon så må dere sjekke at ikke annen informasjon også blir endret😊)
Familiemedlemskap
I Spond tildeles familiemedlemskap basert på betalingskontakt, altså den personen som mottar betalingsforespørselen enten i appen eller via e-post. For å ha familiemedlemskap må alle familiemedlemmene ha samme betalingskontakt. For eksempel: Hvis du har tre barn, må den samme foresatte være oppført som betalingskontakt for alle barna. NB! Dette gjelder også for begge foresatte. Hvis dere ønsker familiemedlemskap, men har mottatt flere betalingsforespørsler, vennligst ta kontakt med oss på medlemskap@ohil.no Vi vil da oppdatere familiens betalingskontakt og overføre betalingen til riktig person, slik at familiemedlemskapet blir korrekt oppdatert.
Nye medlemmer
Innmelding i klubben gjøres her
Utmelding av klubben
Hvis du ønsker å avslutte ditt medlemskap i klubben, send mail til medlemskap@ohil.no
Klubbkontingenter og treningsavgifter
Alle betalingskrav vil nå bli sendt i Spond – dette vil du motta både i appen og på e-post. Når overgangen til nytt system er gjort vil det bli sendt ut betalingskrav om medlemskap i klubben. Det kan oppstå at noen som ikke er/skal være medlemmer får krav om kontingent, hvis dette gjelder deg kan du sende en mail til medlemskap@ohil.no. Vi oppfordrer alle til å ha familiemedlemskap, dette koster kr. 1000,- for hele familien.
Meldingstjeneste i Spond-app
Vi ønsker ikke medlemmene sender meldinger til ansatte i Spond-appen. De fleste ansatte her er administratorer i veldig mange grupper og det vil ikke la seg gjøre å følge opp alle meldinger som kommer i gruppene.
Medlem vs. Administrator
Det blir nå spesielt viktig at det er kun deltagere på aktivitetene som blir lagt som medlemmer i gruppene. Alle årgangsansvarlige, lagledere, trenere etc. skal ligge som administratorer i gruppene. Hvis dere lurer på noe rundt oppsettet av gruppene deres, kontakt idrettskoordinator.
Det vil dukke opp uforutsette ting i forbindelse med byttet og vi ber om tålmodighet i den første tiden etter byttet. Hvis dere har spørsmål kan dere først sjekke «råd og svar fra Spond teamet» eller dere kan sende en e-post til klubben